söndag 5 december 2010

Nya tag!



Ny vecka, nya tag. Förra veckan var inte så bra, jag har vart himla lat och oföretagsam faktiskt. Känner mig uppsvälld och inte alls tillfreds med mig själv. Men ny vecka, nya tag som sagt.

Igår var jättemysig engelsk julmiddag hos Mikey, han hade kämpat för maten och det var SÅ gott! Jag utnyttjade en total "fridag" och stoppade i mig vad jag kände för. Det blev kalkon och pigs-in-blankets och mitt livs första trifle till efterrätt. SÅ gott, tack min kära vän!

Sitter nu med en tallrik K-special och tänker på hur jag ska lägga upp träningen denna vecka. Jag hoppas att jag får vara hundvakt lite mer för då blir det långpromenader deluxe. Jag ska nog lyckas hinna med lite core och kanske ett zumba om det finns platser kvar. Styrka med, vill fokusera på armar eftersom jag är ganska trött på att mycket av min övervikt lagt sig på överarmarna, det är INTE snyggt! När jag var mindre drömde jag om att ha armar som Linda Hamilton, när hon gör pullups i fängelset i T2... Haha det kanske är ett lite väl orealistiskt mål. Jag skulle kanske kunna säga istället att jag vill ha armar som jag hade när jag tränade boxning. Det hade inte vart fel! :)

Nya tag, känner mig peppad för den nya veckan.

Ta hand om er darlings!

Puss o kram
/ Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar