torsdag 2 december 2010

Kämpa på!

Jag måste erkänna att de senaste veckorna inte varit så toppen vikt- och träningsmässigt. Efter att både jag och älsklingen dragit på oss influensa med hög feber och hosta/halsont har jag inte kommit igång alls med träningen. Har inte tränat nu på nästan tre veckor, och jag skäms lite för det faktiskt. Jag hade ju så bra intentioner med mitt tränande, men det är bara att ta tag i mig själv igen och kämpa på. Vädret gör väl att jag blir lite extra slö och vill inte vara ute så mycket. Jag har dock gått en hel del promenader, igår med tajts under långbyxorna, tjock tröja, mössa och vantar. Det är en riktig vargavinter vi har fått.

Idag har jag bokat in en zumba-klass, det ska bli roligt att testa. Jag måste verkligen komma igång igen. Upp på hästen, som man brukar säga.

Ha det!

/ Em.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar