fredag 12 november 2010

Sjukling



Så himla typiskt! Just när jag kommit igång ordentligt med träning och allt så blir jag tok-sjuk med feber, hosta och halsont. Min älskade man hade med sig en present till mig från sin business-resa till Stockholm, man kan inte säga att han inte delar med sig! ;) Stackarn har legat sjuk nu i en vecka och det ville sig väl inte bättre än att jag skulle få samma elaka lilla bacill. Men det bästa är, att jag minskat tre centimeter i midjemått på knappt två veckor! Kan ju ha varit lite hormonsvullnad innan, men lite har jag minskat i alla fall. Dessa core-klasser och envis knegande på gymmet har redan gett lite resultat, och SÅ stolt blev jag av det! Om jag lyckas gå ner minst en storlek i kläder så ska jag köpa mig en riktigt snygg klänning, det har jag lovat mig själv. Som en liten present för att jag varit duktig.

Just nu blir det inte så mycket mer för mig än ligga i soffan, kolla på TV och dricka en massa the och vatten. Det har blivit en och annan chokladbit för "jag tycker så synd om mig själv". Inte alls bra jag vet, men jag tar det denna veckan. Jag har mått så skit så om en bit choklad får mig att må lite bättre, so be it.

Just nu koncentrerar jag mig på att bli frisk, inte något annat. Det tar tillräckligt mycket av min energi. Träningen får vänta.

Until next time
Hugs n´ kisses
/ Em

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar