onsdag 23 januari 2008

Mörker mörker

Just nu är jag bara så så trött på att det ska vara mörkt och kallt hela tiden. Jag hade dock världens bästa helg i Stockholm, och det var helt underbart att bara komma bort lite... Var på fest för min lillebror som fyllde år. Träffade en massa nytt folk och hade precis hur roligt som helst.

Men när jag kom tillbaka hit... Gloom! Så tråkig och så blek känner jag mig. Jävla lilla byhåla! När jag först flyttade hit så kändes det jättebra, tryggt och fint, massa folk som jag känner och så... Men efter ett tag, bara en jävla massa skitsnack och skräp!!!

Nej, jag kommer med största säkerhet att flytta härifrån efter sommaren, kanske redan tidigare. Känns som om denna staden har gjort vad den kan för mig... Men, vi får väl se vad som händer.

Usch, jag vet att jag är neggo just nu, kan inte hjälpa det. Vill bara sova tills våren kommer känns det som. Känns som om jag inte orkar någonting just nu... Får väl ta tag i mitt liv helt enkelt.

Lyssnar på musik nu och försöker inte tänka så mycket på saker som är jobbiga. I guess I´ll just have to hang in there.



You are no longer my business it is all up to you
Will have to find a soft heart in somebody new
When friends are calling me mad for staying this long
There is nothing I'd rather want than to prove that they are wrong

Those pills you took did not help you get no sleep
Your head is still at work but you're numb from hands to feet
Why aren't your teary eyes for anyone to be seen
I'm sorry I sound cold
I got soul of a new machine

Please don't say

Everything that is not true
Every street with no name reminds me of you
You are the last I should call
From a booth in Tokyo
The loneliest city of all
When in Tokyo
The loneliest city of all

You only move in circles around the case
Keep on asking why I put you in this place
What are you gonna do with new won time
And wider space
You will end up in your corner like a lion once out of its case

For now that's all from your man down in Tokyo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar